Vliegreis en de eerste twee dagen.

16 juli 2019 - Greenacre, Australië

13 juli,  Vroeg vertrokken naar Schiphol. Juriaan die een paar dagen in Nederland was kon ons heel fijn wegbrengen. Wekker op kwart voor vijf, kort ontbeten,  Arjan en Dide opgehaald en op weg naar Schiphol. Drukte viel mee en na afscheid te hebben genomen van Juriaan door de douane, Te vroeg maar alle tijd om nog even bij te komen. Met Air France naar Parijs, vandaar uit met China Southern naar Changzou in China. Rustige vlucht. Overstap naar Sydney gaf wat strubbelingen maar na 9 uur moe maar met een geweldig uitzicht boven Sydney bij avond aangekomen. Blij dat de reis erop zat. Douane was onverwachts helpfull en dat betekende dat we heel snel Joanna in de armen konden vallen. Met Vince en Kim en Jo naar het welkome onderkomen voor drie dagen. Als een blok in slaap gevallen tot vijf uur en  weer door tot ik wakker werd gemaakt door Arjan. Inmiddels 12 uur in de morgen.

Les en Fay ontmoet en een heerlijk diner door Jo en Kim bereidt en Vince op BBQ. Toch nog een jetlag want de tweede nacht verliep niet zo goed.

1. Nelleke:
    16 juli 2019
    De kop is eraf: een goede vlucht, een gezellig onderkomen en een heerlijk bedje. De tour kan beginnen.