Blue Mountains

21 juli 2019 - Springwood, Australië

A8793344-6284-4EB7-A229-FC39C1B71FC9B497C610-76E9-45EB-B5D7-79B8B7FFE9201FC52848-DEA3-4767-932C-B368EAAF0055AFD5281E-B653-48AC-8560-B78C9FA3C204

Three sisters op het programma vandaag. Op een half uur rijden komen we aan bij het Blue Mountains National Park. Heerlijke wandeling gemaakt, zie de foto s. Verder naar een lookout  van de Three sisters. Het verhaal gaat over drie zusters wat ik wel zou willen vertellen maar is een heel verhaal. Je zou dit kunnen lezen op Google. Heerlijk en gezellig diner  bij Thea en Chris en op tijd naar bed.

1. Thea:
    21 juli 2019
    En hier is het nu zondagavond. Jullie zijn al een week in Australië. Waarschijnlijk voelt het voor jullie al als een maand, want (her) kennismaking met de familie is veel geweest. Ik lees in de verslagen dat de familie jullie heel warm en hartelijk heeft ontvangen. Het is een herkenning voor ons: drie jaar geleden hadden wij dezelfde ervaring! Sydney, Shellharbour en de blue Mountains zijn ook prachtige plaatsen om te vertoeven. Wat leuk dat jullie ook echt de Moutains ingetrokken zijn om daar te wandelen. En het is natuurlijk genieten vanaf het balkon, uitkijkend in de natuur bij nicht Thea en haar man Chris. Doe hen de hartelijke groeten en vertel hen maar nogmaals dat ik warme herinneringen aan hen heb. EN natuurlijk aan hun kinderen ook. Geniet nog verder.