18 juli Shellharbour,

19 juli 2019 - Shellharbour, Australië

4BB64902-0D63-47C6-8DEE-0C1B52B4B4ADACA87ADF-415B-4F3B-8592-233817027CE31C11F8E7-CDE0-4600-BAF3-58DA634339B4A6CADA87-D552-43A2-B447-DF2ED58D0DD7C7EBF4E1-C290-496A-A18C-53896FAF4152

Al vroeg kwamen Rosie en Dan naar Jo s place om ons op te halen voor een bushhiking. Be pakt met broodjes en drinken ging ik een poging wagen. Ja ik ga nu verder in de ik- vorm. Wat was het een zware klim van een uur omhoog, over stronken, onder bomen door, snakkend naar adem trots de top bereikt. Op de top een prachtig uitzicht, heerlijke lunch en genoten van elkaar. Ik realiseerde me dat de terugweg moeilijker zou zijn en ja dat was het. Arjan moest zijn moeder toch nog op sleeptouw nemen. Maar ja dan kom je ook veilig beneden. Oooo wat deden mijn knieën zeer.  In de auto op weg naar Honeymoon beach. Heerlijk over het strand gelopen naar de rotsen. Ook daar had ik weer een handje nodig. Maarrrr we kwamen voor de zonsondergang dus nog even verder rijden naar een mooiere plaats. Boven op een klif, prachtig uitzicht, rust, wijn en biscuits, zeeleeuwen en voldaan weer terug naar Shellharbour.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nelleke:
    20 juli 2019
    Goedemorgen, hier nu zaterdagochtend. Buiten regen, zwaar bewolkt, er wordt ook nog onweer verwacht. Kortom een schril contrast met de prachtige uitzichten en mooie luchten bij jullie. Je bent nu precies een week geleden vertrokken en wat hebben jullie al veel, ook inspannende, dingen beleefd. Je lichaam protesteert soms wel even, maar de wil om alles mee te genieten, is groter. Zo kennen wij jou!!