Dinsdag 16 juli Sydney

16 juli 2019 - Sydney, Australië

Vandaag naar Sydney. Op tijd in de auto naar de trein om vanuit Lidcombe naar Sydney te gaan. Uitgestapt op Milsons point. Op weg naar de Harbourbridge waar ik nog niet geweest was. Wel op afstand gezien maar er niet overheen. Overheen betekent niet over de bovenkant maar op de hoogte van de autoweg en de trein. Links een prachtig uitzicht op de haven, de ferry’s en het Operahuis.  Bij de pilons omhoog wat niet meeviel maar wat het zeker waard was. In het vierkant een prachtig uitzicht over Sydney. Inmiddels twee uur dus op naar het operahuis. Arjan en Dide met de ferry naar the Head en Watsonsbay. Wij richting de cappuccino en een  rondje Operahuis. Imponerend gebouw. Jammer Madame Butterfly was uitverkocht. Maar wat een weer hebben we gehad, blauwe luchten, zonnig en 20 graden. Maar vooral de gezelligheid met elkaar. 16600 steps gelopen dus niet klagen over een knie, het was het waard. Terug naar Greenacre en met elkaar een heerlijke risotto bereidt. Op naar morgen.

5CFFA72A-51A9-462D-8BD4-09D6E5211E7D38621C3D-41E7-49E2-A24A-CC00AC491D59194DD4D1-7222-4B1B-9FA8-761824ADD1B9D61E3B83-6C63-4C1B-9DFD-D253AE9DC91E

1. Marja:
    16 juli 2019
    Wat een belevenis Ria! Heel leuk om te lezen en voor te lezen aan mijn moeder. Groet van ons beiden!
  2. Nelleke:
    16 juli 2019
    Vandaag kreeg ik een filmpje van Arjan met zijn GoPro gemaakt. Zie jou in een rustige tred de trappen nemen naar boven. Goed, hoor, kan nu weggestreept worden van de bucketlist.
    En wat een heerlijk weer hebben jullie. Snap nu helemaal dat jullie de reis wilden maken in de Australische winter.
  3. Lia:
    16 juli 2019
    Hoi, wat ziet het er prachtig uit, mooi weer en heel gezellig zo met elkaar. Wat leuk om zo mee te genieten van jouw reis.
  4. Jos en Wim:
    16 juli 2019
    Net filmpje doorgestuurd gekregen van Nel. Leuk we zien dat jullie genieten behalve bij het bekimmen van de toren van de brug. Gaan nu jullie blog lezen. Nog veel plezier.